Tænk ud af boksen, når du tænker reklame

Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

Når de fleste tænker reklame, så tænker de reklamepause i tv, de der kommer før filmen i biografen, billboards ved busstoppesteder eller den ugentlige tilbudsavis fra det lokale supermarked. Men det at gøre reklame for din virksomhed er så meget mere end det, især hvis det ikke er sådan, du vil kunne fange din målgruppe af den ene eller anden årsag.

Tænk over, hvad du sælger, og til hvem

Hvis du sælger løsninger til industrien, producerer særlig varer til specifikke industrier eller tjenesteydelser, så er disse gængse metoder til markedsføring ikke blandt de bedste, og det er heller ikke her, du skal skaffe dine nye kunder.

Her er møder og messer med de rette samarbejdspartnere vejen at gå, og det er her, du skal sikre, at dit navn bliver hængende, så det er dig, de vælger at bestille hos og handle med nu og fremadrettet.

Jeg bruger mange forskellige former for tryksager til netop dette. Til messer vil jeg altid have et stort beachflag med, så kan alle se min stand og nemt finde den. Når de potentielle kunder så kommer over, så har vi en lille brochure, der nemt og overskueligt viser, hvad vi kan tilbyde dit firma.

Min samarbejdspartner er Trykpriser

Lige som jeg har gode samarbejdspartnere indenfor mit felt, så har jege n, når det kommer til mine tryksager. Jeg bruger altid Trykpriser, fordi de gang på gang har leveret et perfekt stykke arbejde indenfor alle slags tryksager, jeg har haft brug for.

Lige som jeg altid leverer et perfekt arbejde, når mit firma er blevet hyret, så gør Trykpriser det samme. Og det til en rigtig god pris hver eneste gang. Når du først får et gdt samarbejde, som det, der er mellem os og Trykpriser, så skifte du ikke leverandør, og deres tryksager hjælper mig til det samme med mine kunder.

Mads Laursen