Tre krav til et godt roll-up-system

Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

Som virksomhedsejer af en mindre virksomhed er det undertegnede, der står for at bestille elementer til vores stande på messer og lignende hjem. Et par dårlige oplevelser med blandt andet leverance og kvalitet gjorde dog, at jeg blev nødt til at få styr på vores krav til en leverandør – samt at finde den rette leverandør, som kunne leve op til disse. For at du slipper for at skulle igennem samme mølle, så får du her mine tre essentielle krav til vores leverandør at trykartikler, som eksempelvis roll-up systemer, bannere, flag og lignende. Derudover vil jeg anbefale dig at besøge Trykpriser.dk, som linket ovenover sender dig videre til. Dem foretrækker vi nemlig at bruge.

 

Priser, levering og høj kvalitet

Pris, levering og høj kvalitet er rigtig ofte det, mange webshops og leverandører bryster sig af at have. Men hvor ofte holder det overhovedet? Og hvor mange gange kan man ikke blive grueligt skuffet? I hvert fald blev jeg skuffet flere gange, da vi skulle bestille roll-up-systemer til vores messer. Men det har jeg dog endnu ikke oplevet med Trykpriser.dk. De lever nemlig op til de tre krav, som jeg eftertrykkeligt prioriterer ved denne form for indkøb.

 

Kravet om lave priser giver vel sig selv. Selvfølgelig er alt for lave priser til tider et udtryk for lav kvalitet, men sådan forholder det sig ikke altid. Ofte gør jeg brug af andre signaler fra leverandører. Hos Trykpriser.dk har de eksempelvis en effektiv prisberegner, som giver indsigt i priserne. For mig er det et signal om, at leverandøren har styr på sine ting.  Leverancen og kvaliteten er ligeledes vigtig, så jeg slipper for at bruge dyrebare ressourcer på at få styr på ordrerne. Det vil altid være i alles interesse, hvis ordren bliver tilfredsstillende første gang – hver gang. Min erfaring er, at det er situationen med trykpriser.dk.

Renee Mikkelsen